Album gambar 1





Innnn...

Ouuttt... Ahhh~

Masa terus berlari tanpa aku mampu nak kejar. Banyak event yang aku missed baru-baru ni. Jadi, aku kumpulkan saja gambar-gambar yang dikirim dari rumah untuk di sempitkan dalam laman sesawang aku ni.


"Yes, dapat hadiah cemerlang pereksa. Satu dari depan na, bukan
dari belakang. Dari belakang angah aku boleh dapat. Kes2~"



Ha, ni bukti. Haibat2. Boleh minta laptop, nak guna main Girl game online.


Adik lebai putih dengan shawl Palestin ni nama dia Asyraf. Member Nabilah.
Kaki dia ni ringan jugak la aku nengok. Tengah azan dan iqamah katanya.



Hey, that's my little sis! Berbaris cepat..kerjasama2!





(pow gambar Along)

Akak pegang tedi bear ni pulak tengah amek SPM. Sesedap rasa je
buat photo shoot dekat area sekolah. Aku time Spm dulu takda sapa pon
nak amik gambar. (sadis..)

All the best untuk B Arab Tinggi dengan P. Quran Sunnah. Nanti dah habis exam
baru boleh enjoy SIKIT =P

Bittaufiq wannajah!

(my mom nampak muda lagi la, petuanya jangan tinggal baca Quran ek?)



p/s-tahun depan masuk darjah satu, tengah cuba membayangkan bagaimana adik-adik ni dipaksa untuk belajar pendidikan seks. Aish..~ (baca sini)

5 Responses


  1. AtiqahHanisMustapa on December 11, 2010 at 2:43 PM

    comel =)

  2. Laskar Cinta on December 11, 2010 at 6:20 PM

    haha..along dulu pun xde sape nk shoot pic..tp xpe..doa mama iringi :) ngee

  3. mohd hazwan bin mohd salleh on December 11, 2010 at 9:54 PM

    comel, tapi dah makin besar kn..hoho

  4. mohd hazwan bin mohd salleh on December 11, 2010 at 9:56 PM

    yup, doa mama tu mmg sgt penting.
    sibuk-sibuk kerja tu jgn lupa mama ayah.

    selamat kerja!

  5. AtiqahHanisMustapa on December 12, 2010 at 4:23 PM

    kecik2 comel, besar2 cantik =)