raye lagi


Maaf.Perkongsian kurang unsur ilmiah kali ini..walaupun kuliah da nak start.hoho.


19hb 9 2009

Kajang-->Rengit-->kota Tinggi

Pergh..arini aku dah buang no 1 kat depan umur aku dan gantikn dgn 2.semakin meninggalkan zaman sweet 17.

….dalam pukul 12 tghari aku ngn family balik ke kg ayah kat k.tinggi.hari ke 29 dalam Ramadan kareem.

Singgah sekejap di rengit.beli bende sikit pastu ke rumah maksu utk berbuka.hajat nak bermalam xjadi sbb atuk penyimpan mohor besar kata raya esok.

Jadi kami pun terus ke k tinggi dan sampai rumah nenek dalam pukul 11 malam.

Bertakbir dalam kete je la.


20hb 9 2009

Pagi raya aku,atok n ayah berjalan kaki ke sejid. exercise kate atok..

Dan pagi ni along xde ngn aku.sebab die xdapat cuti.make beraye la dia kat kuantan sorng2.xpa2..sok kami gi melawat.




kak mun dan dik mun


mok n aboh


cucu tersipu2..


21hb 9 2009

K tinggi-->kuantan

Ade yang kate orng selatan nak pi area2 timur pening sebab jalan pusing-pusing.tapi kalo yg belah timur nak ke belah barat atau selatan bosan sebab jalannya luruih memnjang.

Buktinya bila kami gerak dari sini ikut mersing nak ke kuantan..dua orng bdk telah mngeluarkn isi perutnye.muntah terbelahak.kak mun n dik mun..

Kat kuantan along bawak gi teluk cempedak.tapi sejibik cempedak pon aku xnmpak.

Malamnya hajat nak makan kat kedai2 ikan bakar xkesampaian dek kerana kedai yg x byak buka.kalo ade pon ramai sgt.hai~


Soknye kami pon balek.ke kg aku yg sebena..kajang le..heh.




langit kat kuantan..len skit kot


nk berjogging ke langit



pe kes ni..pemerintahn kuku besi ke


seghonok bebeno..



sekian merapu ringkas kali ini.wasslam.


p/s-selamat menyambut aidilfitri.kalau byk tersalah silap..byk lagi aku mntak maap.peace!









7 Responses


  1. nabil alhanis on September 23, 2009 at 5:50 AM

    nk jadi polis..

  2. mohd hazwan bin mohd salleh on September 23, 2009 at 2:24 PM

    jdik polis?

    dpt degree nnti ko gi interview msk pulapol.kuar2 dpt inspektor.

    berbaloi2..

  3. AtiqahHanisMustapa on September 23, 2009 at 6:20 PM

    hahaa..nabila sgt comel berselendang.. ;)..
    selamat hari lahir.sory, agak lambat..

  4. Dr. E-iN on September 24, 2009 at 4:37 AM

    ek eley kau..
    dtg kuantan tak bgtau..
    da dkt sgt umah aku ngn teluk chempedak yg mmg takde gaya chempedak pn..
    sblm ko naik bukit tu,klu ko masuk lorong ke kiri dh smpai umah aku..
    haha..,melepas ko duit raya mak aku nk bg,,wakakaka!!

  5. mohd hazwan bin mohd salleh on September 24, 2009 at 8:23 AM

    hanis:
    haha..comey mende.berbelit2 ak nengok.ak suh pakai tudung soleha die xmo.geram2..

    ein:
    ala..melepas ak.ak da tringt da nk singgah umah.hehe..

    oo..dkat je la ngn teluk cempedak.xpe2..len kali.

  6. Hazwan Ibnu Rusli on September 25, 2009 at 5:35 AM

    weh... meh balik c in cepat2. udah2 lah tu beraye.

  7. mohd hazwan bin mohd salleh on September 25, 2009 at 6:25 AM

    haha.

    nak balek gak.tp tgh tggu tarikh la.raye bese2 je ak kat cni.

    hg tggu ak!!